algemene informatie en reisvoorwaarden seizoen 2019-2020

Algemene informatie reisvoorwaarden seizoen 2019-2020

Lidmaatschap
De deelnemer dient lid te zijn van de Skivereniging Grote Rivieren-Drechtsteden  of van een van onze zusterverenigingen van de Nederlandse Ski Vereniging (geldt niet voor de skisafari naar Leifers).
Indien men geen lid is, wordt men bij inschrijving op een van de reizen lid gemaakt(geldt niet voor de skisafari naar Leifers). De hieraan verbonden kosten worden separaat van de reissom in rekening gebracht(met uitzondering van de skisafari naar Leifers). .

Inschrijving
Inschrijven kunt u met het inschrijfformulier van de verschillende reizen op de website.
Het inschrijfformulier is te downloaden vanaf de website en is:
– als bijlage te versturen naar skivereniginggroterivieren@gmail.com
– op te sturen naar het secretariaat, Concordiaweg 95 4206 BG Gorinchem
– aan te vragen bij de secretaris van de skivereniging Grote Rivieren-Drechtsteden (06-53715712).

Door het insturen van het inschrijfformulier verklaart u op de hoogte te zijn met onze privacyverklaring  (deze is hier  te downloaden) en met de reisbeschrijving van de betreffende reis, zoals deze vermeld is op de website.

Na ontvangst van de inschrijving sturen wij u een bevestiging.
Hiermee is de inschrijving definitief.
Ongeveer vier tot zes weken voor vertrek ontvangt u een factuur voor het resterende bedrag van uw geboekte wintersportreis.
Uiterlijk 5 dagen voor vertrek ontvangt u de laatste informatie over de door u geboekte reis.

LET OP DE SLUITINGSDATUM VAN DE INSCHRIJVING

Reisvoorwaarden
• Een reis gaat alleen door als er voldoende deelnemers zijn. Op de sluitingsdatum wordt bepaald of een reis al dan niet doorgaat. Als de reis niet doorgaat wordt de reeds gedane aanbetaling teruggestort.
De prijs van een aantal reizen is gebaseerd op een minimaal aantal deelnemers in de bus. Wordt dit aantal niet gehaald dan wordt door het bestuur bekeken of de reis moet worden geannuleerd, of dat er nog andere mogelijkheden zijn, zoals bijvoorbeeld een opslag op de prijs of dat de reis met eigen vervoer zal worden gedaan.
• Wij verzoeken u snel de reis te boeken, dit i.v.m. de deadlines van de hotels en buspendels. De boekingen worden op volgorde van binnenkomst behandeld.
• Wanneer u later boekt kunnen wij niet garanderen dat er nog plaatsen beschikbaar zijn en wij vinden het jammer u te moeten teleurstellen.
• Leden die geen reisverzekering via de Nederlandse Ski Vereniging hebben, worden geadviseerd zelf een reisverzekering af te sluiten. De vereniging aanvaardt op geen enkele wijze of in welke vorm dan ook enigerlei aansprakelijkheid.
• In bijzondere gevallen kunnen er veranderingen of aanpassingen in het reisprogramma plaatsvinden. Hiervoor kan de vereniging niet aansprakelijk worden gesteld.
• Sterke prijsstijging van de brandstoftoeslag wordt separaat in rekening gebracht.
• Indien u zich aanmeldt voor een reis verklaart u met het bovenstaande akkoord te gaan.

Annuleringsverzekering
• Onze annuleringskosten bedragen:
Tot 60 dagen voor vertrek – 15% van de reissom
60 t/m 31 dagen voor vertrek – 30% van de reissom
30 t/m 16 dagen voor vertrek – 60% van de reissom
15 t/m 1 dag voor vertrek – 90% van de reissom
Op de dag van vertrek (of later) – 100% van de reissom

Vervoer
Al onze busreizen worden uitgevoerd met ISO-9002 gecertificeerde Royal Class touringcars met toilet, bar en video aan boord. Een kwaliteitsgarantie voor zorgvuldige en deskundige uitvoering.
In sommige gevallen kan gebruik gemaakt worden van een groepenpendel-touringcar.

Verblijf – en kamerindeling
Tenzij anders vermeld verblijven we in een hotel op basis van 2-persoonskamer met halfpension.
Wij wijzen er ook nadrukkelijk op dat er tegen een meerprijs een beperkt aantal 1-persoonskamers beschikbaar zijn.
Wanneer deze volgeboekt zijn, proberen wij de deelnemers die alleen meegaan op een 2-persoons kamer in te delen.

Voor alle reizen geldt:
Wie het eerst komt, het eerst maalt. De reizen worden zorgvuldig samengesteld met sneeuwzekere locaties en goede accommodaties.
U kunt alle ingrediënten voor een onbezorgde wintersportvakantie in ons programma terugvinden. Een goede prijs/kwaliteit verhouding staat bij ons hoog in het vaandel. Reisbegeleiders en bij sommige reizen deskundige gidsen staan borg voor een relaxte wintersportvakantie.

We hopen dat u weer enthousiast bent geworden en snel zult boeken.

Met sportieve groet,
de reiscoördinatoren