Cursus sneeuwfit bij FamilyFit in Culemborg

Beste wintersportliefhebbers,

Ook deze winter is er weer een speciale cursus SkiFitness bij FamilyFit in Culemborg.
We beginnen op maandagavond 9 januari om 20.30 uur.
Daar leer je in 8 lessen welke fitness-apparatuur je kunt gebruiken om je skiconditie op peil te krijgen.
Elke training krijg je minimaal een dag van te voren via de mail, zodat je weet wat er komt.
Vlak voor dat de training begint, krijg je nog een kort schema om de goede volgorde aan te houden.

Er hebben zich op dit moment 6 personen van de skivereniging “Grote Rivieren” aangemeld.
Er kunnen dus nog een aantal deelnemers bij….wil je het daarom ook doorgeven in je kennissenkring?
De deelnamekosten zijn voor wie dit jaar al met SneeuwFit meedoet slechts 30 € en voor anderen 60 Euro.

Omdat de sportschool al om 21.30 uur sluit, moeten we uiterlijk om 20.30 uur beginnen:
maar kom minimaal al een kwartier eerder, om je om te kleden en het programma even door te nemen.
Breng een handdoek mee voor op de toestellen en draag luchtige kleding.
Dat is vooral nodig in het eerste half uur, als we trainen op uithoudingsvermogen (cardio).
Daarna doen we een half uur krachttraining, waarbij je allerlei variaties leert.
Alle oefeningen zijn gericht op de specifieke eisen die het skiën aan je lijf stelt.

Ik hoop dat je (weer) mee komt trainen.
We gaan dit jaar in het cardiodeel uitgebreid gebruik maken van de nieuwe Helix skitrainer.
Ken je nog liefhebbers die mogelijk ook mee zouden willen doen, meld dat dan z.s.m. aan mij.
Ik stuur hen dan de nodige informatie toe per mail.

Vriendelijke groeten
Nico Cok
Skivereniging “Grote Rivieren”
Ik ervaar helaas regelmatig problemen met mijn email.
Mail mij daarom tot het eind van 2016 liefst op nico.cok@gmail.com

Alex